ćwiczenia od DbamoKregoslup.pl

cwiczenia_dbamokregoslup

Serwis dbamokregoslup.pl przedstawia ćwiczenia z piłką rehabilitacyjną których regularne wykonywanie stabilizuje i wzmacnia lędźwiową części kręgosłupa oraz pozwala uniknąć nawrotów bólu.
Ćwiczenia opracował mgr fizjoterapii z Wadowic Wojciech Bubak z gabinetu Rehabu.

Wybierz film z ćwiczeniem i ćwicz!

  • Wstęp do ćwiczeń
    • Wstęp do ćwiczeń

    • Watch Video

  • ćwiczenie 1
    • ćwiczenie 1

    • Watch Video

  • ćwiczenie 2
    • ćwiczenie 2

    • Watch Video

  • ćwiczenie 3
    • ćwiczenie 3

    • Watch Video

  • ćwiczenie 4
    • ćwiczenie 4

    • Watch Video

  • ćwiczenie 5
    • ćwiczenie 5

    • Watch Video

  • ćwiczenie 6
    • ćwiczenie 6

    • Watch Video

  • ćwiczenie 7
    • ćwiczenie 7

    • Watch Video

  • ćwiczenie 8
    • ćwiczenie 8

    • Watch Video

  • ćwiczenie 9
    • ćwiczenie 9

    • Watch Video

  • ćwiczenie 10
    • ćwiczenie 10

    • Watch Video

  • ćwiczenie 11
    • ćwiczenie 11

    • Watch Video

  • ćwiczenie 12
    • ćwiczenie 12

    • Watch Video

8 komentarzy na temat “ćwiczenia od DbamoKregoslup.pl

  1. Elsia pisze:

    ja tez zaczynam ćwiczyć ,szyjny i lędzwiowy,mam rwe i kręg szyjny oraz osteofity ,jest coraz gorzej ,miałam takie zawroty głowy z wymiotami,,że nie ustalam ,tak by lo 5 dni leżałam plackiem i pomału przeszło,ale może wrocić ,musze ćwiczyc ,kto miał podobnie?? odnosnie dlaczego nie ma poradników ,tego typu w przychodniach ,to taka polska natura mnie dobrze ,po co komu pomagać ,najlepiej od razu z zyskiem ,z zarobkiem ,przeciez gabinety muszą istnieć pozdrawiam

  2. Roman pisze:

    Chodziłem na różne ćwiczenia i w moim przypadku nic to nie daje , mam niesamowite bóle kręgów lędzwiowych już około roku tak się mecze , nie mam żadnych leków na te bóle , kregi gniotą mi na nerw noga prawa sztywnieje . Byłem u różnych lekarzy i nic nie pomaga , nawet już mniałem mieć operacje w Warszawie w szpitalu Bielańskim ale nic z tego , Anastazjolog mnie nie uśpi bo boi się że się nie obudze i lekarze też się boją . U mnie jest inna sytuacja bo są sprawy kardiologiczne , choraba wieńcowa ,zatory w nogach oraz zatorowość płucna , Trombofilia typu Laiden . Mniałem już 13 koronografi założonych 9 stetów . Robią mi również Ablacje , przypalają mi elektrodami skrzepy które mam wewnatrz , biore leki przeciwzakrzepowe i na rożrzedzanie krwi , dlatego ordynator nie podejmnie się takiej operacji bo organizm jest osłabiony i mogę się nie obudzić . Teraz boli coraz gorzej i nie wiem co dalej , inne szpitale w Warszawie mówią to samo

  3. Kasia pisze:

    ja też zmagam się z odcinkiem lędźwiowym, chodziłam od specjalisty do specjalisty, tzn. neurolog,ortopeda, rehabilitanci i co człowiek to inna opinia;byłam nastawiana, kazali mi ćwiczyć i pływać, potem okazało się że nastąpiło pogorzszenia na to inny rehabilitant powiedział,że na chory kręgosłup nie można pływać i kazał mi ćwiczyc tylko 3 ćwiczonka, po tygodniu było lepiej ale kolejne 2 to niesamowity ból i katorga, w akcie desperacji poszłam na akupunkturę i cud, bo ból od razu jak ręką odjąć oczywiście ruchy mam ograniczone,ćwiczę tylko 3 ćwiczonka. Straszne jest to, że lekarze nie mają czasu lub ochoty poświęcić nam troszke czasu i wytłumaczyć co , kiedy można robić, bo z tego co zrozumiałam nie można ćwiczyć jak boli to kiedy wzmacniać mięsnie. Sorki , ale ja nie posiadam żadnej wiedzy tylko jeden przeszywający ból i to od dluzszego czasu. Za tydzień zaczynam turnus 15-dniowy rehabilitacyjny w tym 5 zabiegów-mam nadzieję,że to pomoże. Byłabym wdzięczna za fachową podpowiedź kiedy można zacząć ćwiczyć, czy w czasie zaostrzenia choroby czy po wyciszeniu ostrego stanu.pozdarwiam

  4. Jola pisze:

    Kochani! Wasza strona jest świetna.Bardzo się cieszę,że ją znalazłam.Właśnie skończyłam rehabilitację.9 zabiegów megatronikiem ,9 krioterapii i 9 dni ćwiczeń.Doznałam olśnienia i postanowiłam:będę ćwiczyć sama w domu.!Wiadomo jednak jak jest z mobilizacją.Tam był „osobisty tren” i musiałam ,a w domu to po łebkach.No i stał się cud,trafiłam na Was.To dopiero dwa dni i trudno mówić o sukcesie,ale postanowienie jest ogromne.Wcześniej kupiłam już piłkę,więc chęć jest.Wczoraj 3x ćwiczyłam i dzisiaj i jutro i do końca Świata mam zamiar to robić dzięki pokazanym przez Was ćwiczeniom.Serdeczne dzięki

  5. Pingback: 6 prostych kroków do pozbycia się bólu kręgosłupa | DbamoKregoslup.pl Dużo Zdrowia

  6. Ania pisze:

    Tylko osteopata!!!! Nie moglam stanąć na nogi za sobą mialam wizyty u wroclawskich lekarzy : ortopedy , neurologa, rehabilitacja tygodniami i ……znajoma lekarka polecila mi wizytę u Osteopaty.!!!!!! ! dwie wizyty wystarczyly bym powróciła do normalnego życia. Teraz chodze raz dwa razy w roku. Poza tym basen ale nie plywanie tylko aerobik w wodzie. Polecam!!!! ! Naprawdę się da! !!!!!!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *